Resultatet; Girffeltavla

Resultatet; min egen skoltavla som jag har snickrat och målat själv. Så nöjd!
-
Hej! Idag ska jag hänga med världens bästa och finaste vänner. Vi ska vara själva i min fasters lägenhet, laga tacos, titta på film, snacka och ha kul (som vi alltid har tillsammans). Jag och mamma var och storhandlade igår, bakade en tårta och plockade blåbärsris. Mysig torsdag, men sen kommer det jag har bludat för, det som blev sanning igår. Känslorna tog över men nu mår jag bra igen. Jag hade det på känn...
Vad gör ni i helgen? Förberder för påsken? Ha en bra fredag!
7 kommentarer
KNORKAN

Hej! Vill du vara med och tävla om två nyheter (en sockerskål & en gräddkanna) från den populära serien Mynte från Ib Laursen? :-) Kram

TC

Jätte fin tavla.. skulle vilja måla en hel vägg med sån färg =)

TC

sv. Aa det är riktigt härligt =)



Det är riktigt fint. Skulle vilja ha de i en hall eller i ett kök isf, fint att skriva ner ett helt recept lr vad man skulle behöva handla =) Men det får nog dröja tills man flyttar till hus =)

TC

sv. Tack =)



Men din tavla blev riktigt fin =) Leta själv efter något liknande ett tag men hitta aldrig något..

Jennifer

en tia kanske :) dock kostar ju frakten lite men det har jag inte kollat upp :)

LISAFISAP ★ Photography

Åh så fin blogg!

Hur är det med dig idag? ♥



Kram!



PS: Var gärna med i min veckans blogg och få minst 100 nya läsaren! :D

http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v14.html#comment

Jennifer

Guud va duktig du är! :)