Lördag på Gotland

 
 
 
 
Hej! Två soliga dagar har vi haft här på Gotland och jag och bästis har legat på Tofta strand båda dagarna. Åh, jag är så glad att vi i alla fall fick lite sol när vi är här på semester. Nu är jag brunbränd och glad för solen vi fått!
Idag är det sista "rikitga" dagen här på Gotland. Imorgon ska vi städa och åka tidigt med båten hem till fastlandet. Åh, jag kommer sakna bästa ön! Varje gång tar det emot att säga hejdå när jag ska åka hem...
Vi har gjort utflykter till Hoburgen, Krusmyntagården, Villa Muramaris, gått längs havet i solnedgången, vandrat på alla fina gator, ätit jordgubbar i sanden, kastat frisbee på stranden, shoppat, ätit god mat och skrattat mycket! En lyckad vecka här på Gotland helt enkelt.
Vi hörs när jag har kommit hem! Kram Isabelle
2 kommentarer
sofiahassan - Civilingenjörsstudent

åh vad fint :)
tack så jättemycket !
intresserad av att göra ett bloglovinbyte? :)
btw älskar när man kommenterar här det blir skuggningar haha snyggt ! :)

Fotograf Malin Sundin

RE: hehe tack vännen :) kom på att jag skrev att jag skulle hålla mina tummar på att bli frisk, men kan ju bara hålla en för den andra är ju skadad haha ;D