IKEA, här kommer vi!

Mitt fönster som gärna skulle få vara vitt istället för furu.
-
God förmiddag! Här förbereder jag för en IKEA-resa med kusinen M och hennes J. Kul kul kul! Jag älskar att storsa omkring där bland hyllorna och kika på deras fina varor och billiga priser! :-)
Inatt har jag haft en jobbig natt... Jag hade halsont tidigare i veckan och nu världens förkylning. Men nässprayen är packad och jag är redo! :-)
Igår hade jag en superkväll med vännerna! Sällskapsspel, skridskor, godis, tjejsnack, ja ni hör ju! Men jag måse nog ändå säga att skirdskorna var roligast. Åh, jag har nog inte skrattat så mycket på månader
Kram Isabelle
2 kommentarer
RebeckaSvensson-fotoblogg

Sv; Gör så! Den doftar ljuvligt gott, nästan lite rädd för att

använda den för att den kommer ta slut, dumma tanke xD

Tycker iaf du ska kika på den ;) kramar!

yoana

Skönt å höra! :) Ne ja har blivit magsjuk så ja mår inte så bra