Sportlov

God morgon måndag! En veckas sportlov har jag framför mig och behöver jag ens beskriva hur skönt det är? Åh, underbara och oplanerade dagar att se fram emot. Men... Igår efter träningen åkte jag på feber och vaknade nyss av huvudvärk. Dock känns det bättre idag. Med febern alltså.
Jag SKA åka till Västerås imorgon! Det spelar ingen roll och jag har feber eller huvudvärk! Jag ska käka Alvedon om det så behövs! Åh, så typiskt att jag blir sjuk på lovet! Men det förstod jag nästan då båda föräldrarna har varit risiga hela helgen.
Kram från en lite arg Isabelle på grund av sjukdom.
10 kommentarer
KNORKAN

Hej! Vill du vara med och tävla om ett virkat kuddfodral med handgjorda detaljer från Svanefors? :-) Kram

Frida

Jo den var fin. men JÄVLIGT dålig kvalite för knappen bak gick sönder direkt när jag tog på mig den för första gången. så retur på den. :(

Jennie ♥ - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: jag har mejlat tillbaka nu :) kram

Johanna

krya på dig!

Karin Fröderberg

Sött!

Johanna

Hoppas med jag mår bättre snart. Tack för omtanken det värmer!

Tove Åkerlind

Sv; Jadå de ska jag ha, desamma ! :D

Emma

Fin blogg du har :)

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

åh vad gullig du är, fått höra så mycket negativt om råttor så de där värmde extra mycket :)

Melissa - Livet i ett Fängelse!

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?