Hallen

Minns ni? Skillnade är enorm och jag älskar det!!! Om ni vill se mer av renoveringen kan ni besöka min kategori "Renovering".
-
God morgon lördag! Idag vaknade jag ovanligt tidigt! Vilket är skönt, för jag hade tänkt pyssla lite innan gästerna  anländer klockan två. Det är mammas sida av släkten som kommer för att fira mig och det bjuds på tårta (havregrynstårta som jag har gjort och den är så enkel och supergod!) och massa annat gott fikabröd :-)
Annars har jag inte så mycket mer planer, plocka in syrenkvistar, dammsuga och städa rummet och även lite vårfix på rummet. Åh vad jag älskar våren med alla dessa ljua färger! Har även planer för att byta ut min sängram mot denna sängkappa från Jotex. Och även kasta ut min datastol. Dock älskar jag den! Men en pall skulle göra sig mycket bättre vid skirvbordet. Och då behövs en fin dyna från IKEA så att jag slipper frysa om baken på min plåtpall, hihi :-D
Ha en fin lördag! Kram Isabelle
3 kommentarer
Eva

Fint. Det förstår jag att du känner dig nöjd med. Trevlig helg

Mamma till William och Wilma

Vitt är så snyggt.Ha en fin tisdag.kram

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Åh va snyggt!!