Från H&M

Hej! Men fy! Igår blev jag plötsligt supertrött på hemvägen från Västerås och när jag kom hem visade sig att jag hade 39 graders feber. Idag känner jag mig piggare men lite feber hänger fortfarande kvar. Gud så kroppen spökar nu! I söndags efter träningen fick jag också feber men i måndags mådde jag prima, men så igår kom febern tillbaka... Konstigt!
Dagen igår blev lyackad! Jag hittade mycket fint. En vårjacka (som en regnjacka från Gina Tricot, är dock osäker på den! Men färgen och modellen var så fin, men materialet...), lite smågrejer från IKEA, en härlig munktröja och ett grå/beiget linne från Bik Bok. Jag känner mig supernöjd!
-
Och imorgon välkomnar jag mars månad! Vart har tiden tagit vägen?! Är vi snart inne i mars? Men ändå är det så himla skönt att de mörka och kalla månaderna har gått så fort. Nu kan gärna våren komma på riktigt!
Jag är trött på att flänga runt i vinterjackan och sätter gärna på mig vårjackan. Och låga, vita converse! Åh!
Ha en bra onsdag!♥
8 kommentarer
Mamma till tre Prinsessor

Tack så mycket, det är min dotter som har gjort den.

Ha en toppen dag

Mamma till William och Wilma

H&M har alltid så mycket fint till barn o oss vuxna :) kram

Mamma till William och Wilma

Lätt ja kommer ha kvar bloggen..ja går in varje dag här men orkar inte göra så mycket här inne..tycker det är så skoj att läsa andras o kommentera :) kram

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Vilka bra fynd du gjorde :) Visst är de härligt, redan mars, jag har lite småpanik över det haha, missat mitt delmål så ligger efter i planeringen i viktnedgång så får kämpa lite extra denna månad.



hamstrar är så mysiga, verkligen personliga och speciella, men som du säger de lever ju så kort stund :( hemskt när de går bort. Därför jag tog en paus ett tag från att ha råttor också, så många satte sina spår i mig att jag tillslut inte kunde ta deras bortgång, men nu började jag sakna de små liven igen men gruvar mig för när de blir gamla, en gick bort för bara nått halvår sen, hans helbror är nu 2 år och kompisen 1 år redan.

ettheltnyttliv - ung mamma till maja ♥

Jaa, visst är den!

Mathea

re. hehe! jag har nästan slarviga knutar varje dag :) Men jag borstar aldrig mitt hår. Bara innan jag ska duscha. Det blir så konstigt annars :) kram

PEETRA

- Ja visst är det fint! Det tycker jag verkligen du ska köpa :)) kram

CJ

Söta!