Efter vintervilan...

... Har jag tagit skott av min stora pelargon som jag har klippt ned. Och ett skott är redan beredd att planteras i kruka då rötterna växte som ogräs under några veckor. Wiho!
-
Hej på er! Jag mår bra idag och jag och mamma kan åka till Västerås! Wiho! Vi ska besöka IKEA och andra inredningsbutiker. Jag ska köpa en liten och söt (och dyr) kruka att plantera ett av mina skott i. Resten planterar jag i vanliga terrakottakrukor. Jag ska även köpa en stor glödlampa med tygsladd inne på Clas Ohlson då jag bara har en liten glödlampa i plasttråd nu. Jag fick kommentaren av min syster när kom kollade i mitt fönster; "Ska du ha sådär? Du har ju inte ens en skärm..." Och av pappa fick jag kommentaren; "Det där kallas karkarskärm" eller vad han sa... Jaha, jag måste nog göra något åt det där. Men mamma tycker i alla fall att det är fint.
Jag känner mig inte på topp med huvudvärk och mensvärk men det ska nog gå ;-)
Vi hörs!
3 kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer! )

karin

pelargoner är så fina, och våriga :)

alexandra

Sv: följer dig nu:) Kram