Pellis

Hejsan! Hur är det med er? Jag är taggad inför ikväll då vi först ska grilla hos en vän och sedan drar vi vidare. Satan vad kul det ska bli! Taggad till tusen!
Dock efter våldtäkten i lördags känner jag mig lite skraj... Usch och fy så hemskt! Vidriga män, hoppas polisen får tag på dem och ger dem ett hårt straff!
Gårdagen var lååång. Jag och vännerna var på byn hela dagen och åkte karusell och åt godis. Gud så skönt det var att krypa till sängs och sova lääänge imorse! Men idag kör vi igen! Wiho!
Nu ska jag snart få besök av hunden Baloo och vara hundvakt i eftermiddag.
HA EN BRA VALBORG!
3 kommentarer
Anonym

Härligt att höra tjejen :)

min helg var toppen med en massa jobb och mys :)

planer för idag då?

hanna

fina bilder! :D

Jennie - det andliga/mediala & fotografiska

sv: jag gör det samma :) haft en massa bus igår till idag så nu tar det lugnt. inte riktigt landat efter kursen heller som avslutades igår.

blir de majbrasa idag?