1 oktober 2011

God morgon kära vänner! Idag är det den första oktober. Herregud vad fort allting går! Veckorna bara passerar. Det ser ut att bli en fin dag! Åh vilken fin årstid hösten är!

Idag ska jag prova på lite julpyssel här hemma. Visst det är nästan tre månader kvar, men jag längtar liiite till julen och måste prova om det fungerar. Jag ska även tvätt, tejpa och grundmåla listerna runt fönsterna i köket. Vi ska nämligen byta till hissgardiner och då blir det fint med vita lister :-)
Detta underbara ljus vann jag hos Kine.
3 kommentarer
XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Skönt att höra, du rätta mig om jag har fel, men ditt hem borde vara as mysigt? :) hehe kramar

Frida

Hoppas också hålla mig frisk :D hihi

men nu ligger sambon sjuker. så hoppas jag ej blir smittad :(

Mamma till William och prinsessan i magen

God kväll söta..Mysigt med levande ljus..Ha en mysig kväll.kram