Paris och Charleston från Mio

Hej! Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka alla klockor? Jag älskar det! Klockan är inte ens elva än. Imorse kom söta Dalton och stannar några dagar över höstlovet. Jag ska ta med honom på en långpromenad lite senare. Idag ska jag pyssla. Jag är verkligen på pysselhumör och har lite ideér i huvudet. Bland annat ska jag pyssla till adventsljusstaken, göra lite skyltar till jul och kanske göra några armband. Åh vad kul! Äntligen kommer pysselsuget tillbaka!
Igår monterade vi sängen och sängborden och det blev så bra! Dock håller inte Mio samma, gamla, bra kvalitet på möblerna längre. Båda jag, mamma och pappa blev bevikna när vi satte ihop den. Men men den blev fin när den väl blev klar! Vad tycker ni?
















9 kommentarer
Josefine - Mamma till Alva

åh så fint det blev !! :) vad kul att du tycker det är spännande med Alvas rum. Det liksom kliar i mina inredningsfingrar just nu ;) haha. Kramar

Mamma till William och Wilma

Vilka härliga bilder du bjuder på..ha en skön söndag.kram

Karo

Sv: Tack! :D

Vad fint det blev!

TC

Det blev verkligen super fint =) Ser jätte mysigt ut.. Längtar tills mellan jul o nyår då vi ska göra om lite =)

Emma Viklund

Grymt fint :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fint det ser ut!

Emelie - Mamman som älskar vitt

Finfint! :)

Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Så fint det blev!

Marielle

Helt otrolig blogg, Isabelle! Den ger mig så mycket inspiration. Kram