Jag drömmer om...

EOS 1100D BLACK + EF 18-55 DC III
Jag sparar till en Canon EOS 1100D med 18-55mm DC-objektiv. Inte en "värsting"-kamera men när jag läste "för nybörjare som vill ta proffsbilder" visste jag att det är kameran för mig! Och priset passar mig med barnbidragsinkomst. Den verkar som en perfekt nybörjar-kamera.
-
God förmiddag! Här har jag vänt på dygnet tror jag allt. Men det är ju LOV trots allt! Och det gör inget när regnet öser ner utanför och inatt har vi haft storm! Men nu verkar det lugnt som tur är :-)
Nu brinner brasan och ljusen är tända. Jag ska kolla på ett par avsnitt av Solsidan.
Ha en bra dag!
8 kommentarer
Frida

Tack.

Älskar muggen, den är himla god att dricka ur.

hehe

Helena

Det är en sån kamera jag har. jättenöjd med den :)

Mias Lilla Granby

Precis en sån kamera fick jag i julklapp, och det stämmer oxå så bra in på mig. Nybörjare som vill ta lite proffsigare kort, håller fortfarande på att leker och lär mig hur allt funkar.

Hoppas nu snart hunnit samla ihop pengar till en.



//Mia

Malin

Hej



Förlåt för att jag inte svarat dig tidigare ang vilken kamera jag har. Jag är en Nikon tjej och har en D7000 med ett makroobjektiv. Bilderna redigerar jag sen i photoscape e. photoshop.



Jag tycker du har en mysig och fin blogg, allt gott!



Kram Malin

Malin

Har också en Canon, dock en annan model och är supernöjd! Grattis till en jättemysig blogg!

/Malin

Sandra

ja visst är den? :)



Jag fotar med en Nikon D3000 tror jag den heter. Jag fotar dock mest med auto för jag har varken orken eller tiden att sitta och lära mig, hehe! :D Men det kommer väl :)

Emelie - Mamman som älskar vitt

sv . Ja visst blev granen fin.. :)

Okej kul, hoppas du får goda doftprover. En jag fick luktade inte alls gott tyvärr :P



Kram!

Jessica - mamma till alicia

Förstår inte varför nästan alla i bloggvärlden är så insnöade på canon :P Nikon är mer specificerade på foton. Fast som nybörjare kvittar det iförsäg :) Hoppas du blir nöjd med valet iaf :)



God fortsättning! Kram